Elke vraag is anders. Opdrachtgevers variëren immers in omvang, zakelijke context, cultuur, ambities en marktpositie. En ook de fase waarin een organisatie zich bevindt is bepalend voor het vinden van een oplossing voor de uitdagingen waar een organisatie voor staat. We maken dan ook gretig gebruik van de brede ervaring die we hebben in het omgaan met dit soort vragen. Wij kunnen onze klanten expertise bieden in de vorm van advies, maar we kunnen ook inhouse oplossingen leveren door zelf voor de klant aan de slag te gaan. Bovenal vinden we het uitdagend en inspirerend om onze creativiteit en kennis in te zetten om steeds weer een passende oplossing te vinden voor vragen van klanten.
Na het samengaan van Roompot en Landal GreenParks zijn beide organisaties in korte tijd in elkaar geschoven, met een nieuw beloningsbeleid in Nederland. ‘Wij willen de beste werkgever in de sector zijn’, aldus CHRO Alrik Boonstra.
Nieuw functiehuis en beloningsbeleid voor Groendus. Na verschillende fusies heeft Groendus besloten alle arbeidsvoorwaarden te harmoniseren naar een nieuw modern arbeidsvoorwaardenpakket.
Online geschenkenwinkel Topgeschenken.nl is hard gegroeid de afgelopen jaren. BexerHamstra adviseert een nieuw functie- en salarishuis.
BexerHamstra heeft rozenkweker Afriflora geholpen bij het opzetten van een functiehuis 13.000 medewerkers in Ethiopië.
VodafoneZiggo kiest voor een dynamisch carrièremodel via BexerHamstra dat de groei van medewerkers stimuleert.
BexerHamstra (voorheen Hamstra & Partners) adviseert CaseWare Nederland na een groeispurt bij nieuw functie- en salarishuis