Elke vraag is anders. Opdrachtgevers variëren immers in omvang, zakelijke context, cultuur, ambities en marktpositie. En ook de fase waarin een organisatie zich bevindt is bepalend voor het vinden van een oplossing voor de uitdagingen waar een organisatie voor staat. We maken dan ook gretig gebruik van de brede ervaring die we hebben in het omgaan met dit soort vragen. Wij kunnen onze klanten expertise bieden in de vorm van advies, maar we kunnen ook inhouse oplossingen leveren door zelf voor de klant aan de slag te gaan. Bovenal vinden we het uitdagend en inspirerend om onze creativiteit en kennis in te zetten om steeds weer een passende oplossing te vinden voor vragen van klanten.
Na het samengaan van Roompot en Landal GreenParks zijn beide organisaties in korte tijd in elkaar geschoven, met een nieuw beloningsbeleid in Nederland. ‘Wij willen de beste werkgever in de sector zijn’, aldus CHRO Alrik Boonstra.
In de aanloop naar cao-onderhandelingen voor de verblijfsrecreatie wilde Martin Merks van HISWA-RECRON inzicht krijgen in het beloningsbeleid van een groep leden. BexerHamstra deed er onderzoek naar. ‘Zij bieden wel wat meer dan we hadden verwacht.’
IKEA haalt het nieuws met een royale nieuwe cao. Net zo opvallend is het nieuwe beloningsbeleid dat het bedrijf ontwikkelt. Alles gebeurt in co-creatie met de vakbonden.
Nieuw functiehuis en beloningsbeleid voor Groendus. Na verschillende fusies heeft Groendus besloten alle arbeidsvoorwaarden te harmoniseren naar een nieuw modern arbeidsvoorwaardenpakket.
De consultants van BexerHamstra adviseren en ontwerpen een nieuwe beloningsstructuur voor Bruynzeel Keukens!