Inspiratiesessie 27 november 2024: Harmonisatie Arbeidsvoorwaarden Coop PLUS

Na de fusie tussen Coop en PLUS zijn de beide servicekantoren samengesmolten in Utrecht. De medewerkers van de nieuwe servicekantoor-organisatie in Utrecht werkten onder drie verschillende pakketten aan arbeidsvoorwaarden. Het was dringend noodzakelijk om één nieuw arbeidsvoorwaardenpakket te creëren voor deze drie groepen én voor toekomstige medewerkers en alle medewerkers van het nieuwe servicekantoor onder te brengen in één personeelsinformatiesysteem. Een van de belangrijkste uitgangspunten was dat het pakket motiverend zou zijn en dat medewerkers er niet op achteruit mochten gaan. Daarbij werd ook rekening gehouden met de Wet Toekomst Pensioenen.

| Inspiratiesessie

Samen met HR, de directie en de OR hebben wij een zorgvuldig traject doorlopen om tot nieuw beleid te komen, inclusief passende overgangsmaatregelen. Medewerkers zijn stapsgewijs en steeds gedetailleerder geïnformeerd over het nieuwe beleid en de persoonlijke impact ervan.

Het uiteindelijke resultaat is een nieuw Servicekantoor met een passend arbeidsvoorwaardenbeleid voor alle medewerkers. Tijdens deze inspiratiesessie zal Judith Peters (HR Directeur) haar ervaringen delen, de belangrijkste stappen van het proces toelichten en de voordelen van het nieuwe beleid bespreken. Meld je hieronder aan voor deze inspiratiesessie.

Vanaf 15.30 uur ben je welkom op ons kantoor aan de Maliebaan 50 in Utrecht. Parkeren kan op de Maliebaan (betaald parkeren).

Programma
15.30     Inloop
16.00     Start inhoudelijke presentatie
17.30     Borrel

Klik hier om je aan te melden