Elke vraag is anders. Opdrachtgevers variëren immers in omvang, zakelijke context, cultuur, ambities en marktpositie. En ook de fase waarin een organisatie zich bevindt is bepalend voor het vinden van een oplossing voor de uitdagingen waar een organisatie voor staat. We maken dan ook gretig gebruik van de brede ervaring die we hebben in het omgaan met dit soort vragen. Wij kunnen onze klanten expertise bieden in de vorm van advies, maar we kunnen ook inhouse oplossingen leveren door zelf voor de klant aan de slag te gaan. Bovenal vinden we het uitdagend en inspirerend om onze creativiteit en kennis in te zetten om steeds weer een passende oplossing te vinden voor vragen van klanten.
VodafoneZiggo kiest voor een dynamisch carrièremodel via BexerHamstra dat de groei van medewerkers stimuleert.
Het traditionele systeem van beoordelen kostte de managers van TNO veel tijd, terwijl het niet altijd veel opleverde.
BexerHamstra (voorheen Hamstra & Partners) adviseert CaseWare Nederland na een groeispurt bij nieuw functie- en salarishuis
De consultants van BexerHamstra adviseren en ontwerpen een nieuwe beloningsstructuur voor Bruynzeel Keukens!